Καλύτερη σεξουαλική ζωή Εκτύπωση
sexyΣύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Φλωρεντίας, οι γυναίκες που πίνουν ένα ή δύο ποτήρια κόκκινο κρασί την ημέρα έχουν μεγαλύτερη σεξουαλική επιθυμία και ο κόλπος τους υγραίνεται καλύτερα από εκείνες που δεν πίνουν καθόλου ή πίνουν λιγότερο συχνά. Τι κρύβεται πίσω από αυτήν την ευτυχή λειτουργία του κρασιού; Οι πολυφαινόλες. Περιέχονται στο σταφύλι, βελτιώνουν τη λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων της αυξάνοντας τη ροή του αίματος εκεί κάτω, σου εξηγεί ο υπεύθυνος της μελέτης Nicola Mondaini, M.D. Σταματήστε στα δύο ποτήρια. Το τρίτο μπορεί να σας στείλει στο κρεβάτι για ύπνο αντί για σεξοακροβατικά.
 

Ψηφοφορία

Το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο είναι καθαρό;
 

Gallery

All rights reserved. Copyright 2009-2010, Bits and Bytes Software. Designed & developed by Bits and Bytes Software.